Bestyrelsens sammensætning efter generalforsamlingen september 2020Bestyrelsen består af foreningens formand samt 7 bestyrelsesmedlemmer. Formand, næstformand, kasserer og sekretær. |
Navn | Titel | Opgaveområde |
Finn Andersen | Formand | |
Leif Groth | Næstformand | Fag- og tjeneste- mandspensionsområdet
|
Inge-Lise Bækmand | Kasserer | Økonomi, regnskab m.m
|
Jens Ahm | Sekretær | Administration, nyhedsbreve
|
Gunnar Petersen | Koordinator aktivitetsudvalg | Medlemsforhold, arrangementer
|
Vita Seehuusen | Medlemsforhold | Medlemsforhold, arrangementer
|
Thorkild Andersen | Økonomi og systemadm. | Økonomi og administration
|
Henning Petersen | Administration | Administration og hjemmesideansvarlig
|
Gunnel Arnesen | Sekretariat | Medlemsforhold og sekretariatsfunktioner
|
Foreningen har ikke et egentligt sekretariat. Opgaverne varetages af bestyrelsen bistået af ansat kontorhjælp Gunnel Arnesen.
Postadressen er Københavns Kommunes Embedsmandsforening, Niels Hemmingsens Gade 20 B, 1153 K.
Der er ikke medlemsadgang i almindelighed, da foreningen deler kontorfaciliteter med en anden organisation.
Formand og bestyrelse kan i almindelighed kontaktes pr. telefon 33 21 86 72 i telefontiden, som er tirsdag kl. 10.00-13.00. Herudover kan der altid opnås kontakt ved henvendelse til vores e-mail: kke@kk-e.dk. Beskeder på vores telefonsvarer vil ligeledes blive besvaret via e-mail. Opgiv emne og e-mail adresse, hvorefter I vil blive kontaktet hurtigst muligt.
I perioden 15. juni til 1. august træffes bestyrelsen ikke da vi holder sommerferielukket.
Vi opfordrer medlemmerne til at kommunikere med foreningen på e-mail alene på foreningens mailadresse: kke@kk-e.dk